I will beat Yoshi’s troll, Mouse, if it’s the last thing I do. Ha Ha Ha!

Summary: Bring your troll Yoshi.

2 votes, average: 4.00 out of 52 votes, average: 4.00 out of 52 votes, average: 4.00 out of 52 votes, average: 4.00 out of 52 votes, average: 4.00 out of 5 (2 votes, average: 4.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading...

Reading Mode

Bring your troll Yoshi.

Comments on This Post

91 responses to “I will beat Yoshi’s troll, Mouse, if it’s the last thing I do. Ha Ha Ha!.” Join in!

  1. With pleasure. MOOOOUUUUUUSSSE!!!!!!

    Mouse: *tromps up and grins trollishly*

    Yoshi: *points at Raine* That elf says she can kick your butt.

    Mouse: Rawr? *looks skeptically at Raine*

    Raine: Yup. I can.

    Mouse: *roars at sky so loud Yoshi and Raine cover their ears*

    Yoshi: Translating that… Mouse says to bring it on with all you’ve got.

    Raine: You think your funny huh mouse? Well come on!*gets ready for mouse*

  2. *munches fat-free, totally dry popcorn*

    This is going to be good 🙂

  3. MuriUmbrielCordeliaN September 19th, 2009 at 3:29 am 3

    Lol…I agree with TWS!
    This shall be…interesting…
    *munches fatty, salty, buttery popcorn*

  4. You guys are making me hungry for popcorn.

  5. Sorry.

    I’m on a diet, so I’m trying to relieve the food-hunger by letting my internet-self eat. *stares at metabilism* WORK!

  6. I am totally gonna it back and enjoy the show. If AFFF had a like button (like Facebook) I would press it.
    *chews through sour key’s and jellybeans*
    I don’t really like popcorn

  7. I hope she gets on the site soon. Of course, it’s approximately one fifteen in the A.M. hours in our neck of the world (I am running entirely off of Dr. Pepper sugar and caffeine) so I don’t think she’ll be on until morning. 😛

  8. 1:45 and I’m just tired 😀

    Yeah, really, I can’t wait for this show *sips soda*

  9. *starts munching on General Jelly Jiggler(if you watched Bobobo-bobo-bobo you know who that is)who tastes like lychee nuts* This is gonna be fuuuuuunnnn. *bites into Don-Patch sushi*

  10. It just occured to me thjat raine the Elf is suicidal.

    Yet, creative.

  11. Very. *takes another bite of Don-Patch sushi* Dang this is good! Want some? *holds out spork with the Don-Patch sushi on it*
    Don-Patch: EAT ME!!!!!
    Jelly: NO! EAT ME! *starts pouring soy-sauce on self* DO IT!!!!!

  12. . . . . *is a vegeterian* Thanks anyway, though 🙂 I can has them as pets? I keep them in meh bukkit and feeds them cheezburgerz.

  13. Okay, sure. And jelly isn’t meat, he’s a giant gelatin… thing. *gives TWS Don-Patch and Jelly* I’m keeping Dengakuman though. He’s my special alien looking dog thing, and mine alone. 👿

  14. Fair enough. *puts Don-Patch and Jelly in as giant bukkit, with many cheezburgerz* There, they can frolick and be happy.

  15. Not really. Jelly just wants to be eaten(even though he’s expired big time)and Don-Patch it just mental so he’ll be happy.

  16. Oh wait… I forgot to give you this. *gives TWS YuYu* Don=Patch won’t be happy without it. In fact I think i hear him kicking the screaming now…

  17. oops. I meant YaYa. 😳

  18. Am I late? ’cause this is definitely something I don’t wanna miss!!

  19. Ditto! Fatty, Salty, Buttery Popcorn, anyone?

  20. I lurb popcorn!!!

    Muri!! We’re on the same time!!!

  21. Cool! Even though I’m sleepy and want to go back to bed, and you’re probably sleepy and want to go TO bed, that’s awesome!

    So, what’s going on in Asia these days?

  22. Nope, you’re not late. Raine has yet to show up… Methinks she’ll get on later in the day or something…

  23. Artemis, what the frick are you doing?

    Artemis: There is money to be made in the popcorn business. *finishes setting up popcorn stand and starts popcorn maker*

    Yoshi: Erm… You have no food skill.

    Artemis: How hard can it be?

    TEN MINUTES LATER

    Yoshi: So, Artemis, how hard was it?

    Artemis: *pitch-black and sooty from explosion* Shut up. *picks charred remains of a piece of popcorn from hair*

  24. LoL…. I should see if Arty can even make cereal. *cereal blows up.* I guess not
    HOw DO YOU BLOW UP CEREAL
    Anyone want some candy and cookies.

  25. *cackles* Maybe I should write a story where Artemis goes to culinary school.

  26. Ooh, that would be hilarious!
    BTW, where is da doomed elf?

  27. I don’t know… I thought she’d be on sometime today. Perhaps tomorrow.

  28. ( eats Betty Boe’s Every Flavor Beans ) Yuck! Bad flavor… yum Banana cream pie!

  29. this is gonna be interesting

  30. I’ll say. Although Raine is tough enough to not need weapons; I’m glad it’s Mouse instead of me. *sets jumbo container of artery-cloggingly greasy and delectable popcorn in lap and happily munches away*

  31. MuriUmbrielCordeliaN September 20th, 2009 at 2:29 am 32

    So, when exactly is this gonna happen? Does ANYONE know? Cuz I’m getting kinda tired of checking this every five minutes to see if a fight has broken out…

  32. *sighs* She’s probably reading the Lost Colony. I gave it to her for the weekend. And I check it about every five minutes too; it’s really starting to be irritating.

  33. Shall we start meaningless, pointless arguments to pass the time until she gets here?

  34. *is irritated*

    Seriously, where is this chick?

  35. did you not read Yoshi’s last comment? She’s reading TLC! (*Note to self: Read TLC again*)

  36. I’m ready Yoshi.

  37. IwishIwasafaerie September 21st, 2009 at 1:08 am 38

    yup. It’s popcorn time.

  38. *sips drink* It’s party time.

    (And, yes, I read the comment. I do not care)

  39. after i’m done with mouse im coming for u!

  40. Okay. Light!*Mouse can’t see* Yes!

  41. Butlerfan, what the heck are you doing? *pulls back* Their fight. Watch the show. *offers popcorn*

  42. Yay! A fight! Wait…the mods won’t like this, will they? Darn it! I really wanted to see da fight! 🙁

  43. I know- Raine’s never on!!

  44. Raine the elf October 1st, 2009 at 3:25 pm 47

    right. *mouse smells raine. jumps at her* Hey! wings.*flys up* bad troll.

  45. Weird Shipper, Butlerfan IS Raine.

    Mouse: *leaps up and grabs Raine by the foot*

    Raine: Uh oh……..

  46. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:04 pm 49

    ugh fine. wind. *blows away mouse*

  47. *sneezes at Raine and blows her away*

  48. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:05 pm 51

    *grabs stuff with yoshi’s smell* now i smell like you!

  49. MOUSE!!!! EAT ME!!!!

  50. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:06 pm 53

    Raine in yoshi’s voice: Don’t lisen to her!

  51. I’m projecting my voice!!! Eat me!!!

  52. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:07 pm 55

    Mouse! only the fake whould say that!!!!

  53. *obligingly lunges for Raine*

  54. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:08 pm 57

    *pulls yoshi in front* call her off now.

  55. *activates electric force field on clothes, runs behind Raine* Eat the girl in front of me or no dogs for a week!

  56. *eats Raine*

  57. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:10 pm 60

    You think your so smart.*flys behind mouse*

  58. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:10 pm 61

    ;p

  59. *shrugs and re-eats Raine*

  60. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:11 pm 63

    look all over you can’t find me.*tons of Raines fly all over*

  61. *follows Raine’s voice and eats that Raine*

  62. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:12 pm 65

    try again

  63. *growls what would be translated as “Awesome!” and starts eating Raines left and right*

  64. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:13 pm 67

    well don’t we have an big belly.

  65. If they’re illusions, they won’t fill her belly at all.

  66. Raine the elf October 1st, 2009 at 5:15 pm 69

    but he’ll think they do untill he finds me

  67. Why don’t you people just make a fic for the fight? Wouldn’t that make more sense?

  68. *they both stare* Yeah logical thinking! Try it sometime… 🙄

  69. You want us to be logical??? *shakes head in disbelief* Now I’ve seen everything.

  70. *eats all the Raines in sight but doesn’t find the real one* Mumpf… *shrugs and snags Artemis out of the stands and holds him over his mouth*

    Artemis: RAAAAAAAAAAAIIIIINNNNEE!!!!! *turns whiter than paper and stares inside Mouse’s mouth apprehensively*

  71. Artemis! *flys down and kicks Mouse in the head snags Artemis* You okay?

    Artemis: I will be. *takes a deep breath*

  72. *flys out of mouse’s reach*

  73. raine the elf October 8th, 2009 at 5:19 pm 76

    YOSHI!! Why did you let Mouse get Artemis?!

  74. *looks up at Raine, deliberates for a bit, then picks up a rock and hurls it at her, knocking her out, catches Artemis and puts him back in the stands, then goes over and sniffs Raine*

  75. raine the elf October 8th, 2009 at 5:22 pm 78

    *shield forms around Raine and scares Mouse*

  76. *isn’t scared*

  77. artemis: Get up Raine! *she just lays there*

  78. haha i want a balcony seat!!
    fights wiv random peep ova seat

  79. Raine: *grabs a sword and stabbs Mouse though the eye killing him*
    AHAHAHAHA!!! You’ll never beat me 😈

  80. Impostor!!! 👿 Raine told me at school today that she didn’t write that!!!

    I know what. I’ll tell her what to do. You are traceable. And I know some things. 😈

    *revives Mouse*

    Mouse: *eats the stupid impostor Raine*

  81. *wakes up* What happened? *looks down and sees a mess* Did Artemis make a pizza?

  82. Ohansahyosheli August 31st, 2010 at 2:21 pm 85

    DANG. This post is old. Who won???

  83. Beckett Simpleton August 31st, 2010 at 10:28 pm 86

    Yeah. Wow. Back in the day huh…?

  84. no one won yet. yoshi just never got back on.

  85. Beckett Simpleton September 1st, 2010 at 10:59 am 88

    *starts to cry* SHE LEFT! ARGH! YOU MADE ME REMEMBER THAT SHE LEFT!

  86. she hasn’t left. she just can’t find time to get on. i’ll tell her next time i see her.

  87. Beckett Simpleton September 1st, 2010 at 7:46 pm 90

    Oh yeah. That’s what she said. But she still hasn’t been on in YONKS!

  88. awww, who won???
    This is absolutly hilarious!

    … I think you know what I’m going to say. ~WE

Leave a Reply

Help: How do I get an avatar?