Click to view full size image

Bringing some Politics to Artemis Fowl

This is how I figure Artemis and Holly would show up to the Democratic National Convention, even though neither is American.

AA1.jpg Troliczysko.GIF Artyobama.jpg Artemis_Fowl_Project.jpg mm.png
Rate this file (Current rating : 1.3 / 5 with 9 votes)

Comment 2 to 19 of 19
Page: 1 - 2

HollyluvsArty   [Apr 07, 2008 at 09:50 AM]
LOL! Although I agree that Artemis would probably vote for McCain, I can totally see Holly voting for Hilary. GIRL POWER! Embarrassed Laughing Very Happy
XxHolly__FowlxX   [Apr 08, 2008 at 10:47 AM]
i agree with both of ya.

but since arty is my husband i'd pressure him into voting for barack.

GO BARACK! RULE TEH WORLD!!!
HollyluvsArty   [May 23, 2008 at 09:07 AM]
Meep. I want Hillary to win. Because she is a girl, and girls should be in charge. *nods*
EgoSumSuusSomnium   [May 26, 2008 at 04:04 PM]
Yeah...I agree with HollyluvsArty, but I couldn't relate with these American politics, since, well, I don't live there. Duh Rolling Eyes
XxHolly__FowlxX   [Jun 14, 2008 at 05:13 PM]
I used to want hillary, but then she got all mean. however, girls should rule stuffs.

hmmm...
??
chicksverble124   [Jun 15, 2008 at 06:04 AM]
Obama kind of WON the democratic nomonation so Hillary is really out of the picture.

now it's just going to be obama vs McCain
so lets BARAK and roll Cool
HollyluvsArty   [Jun 17, 2008 at 10:20 AM]
Yep. I have absolutely NO problem with Obama. He's pretty awesome, actually. Did you guys see the Obama fist-bump?
Captain Short 711   [Jul 13, 2008 at 02:39 AM]
?
Arty's_Successor11   [Aug 22, 2008 at 04:48 PM]
Holly would vote for whoever has the better policies. I'm so sick of these gender vs. gender wars. WE ARE ALL EQUAL. MEN ARE NOT SUPERIOR TO WOMEN, NOR VICE VERSA. Personally, I'm a girl, and I'm pro-Obama because he has better policies. Artemis probably WOULD be Republican, which is sad, since I'm FAR left. But, I can mentally scar ANYONE from books or anime. For Arty, I'd probably break out a Arty/Juliet or a Arty/Butler fic, if there is such a thing. OR, I'd set loose a rabid fangirl of him on him. His clothes would be ribbons.
IluvMulchD   [Oct 28, 2008 at 08:02 PM]
why would his clothes be ribbons, weirdo (no offense). If 12 yar old girl were aloud to vote i'd vote Obama for the same reason as Arty's Successor. Oh yeah, i think were equal too, i mean the gender debate. And i think Arty wouldn't be voting, i think he'd come up with a devious scheme so he could run (seeing he is too young to run an election) OMG that would be a great FanFic! BTW Elections are in 6 days! Bush is out of office! Yah!
Section8   [Dec 31, 2008 at 12:40 PM]
sorry i feel really out of place but i am a total republican, i am not rich and i do not steal from anyone... good picture anyway though...
Artylover41697   [Jan 10, 2009 at 05:15 PM]
LOL!! Even tough i am repulican... I still like the pic, and agree w/ Atemis!
*_Holly*_*Short_*   [May 01, 2009 at 07:16 AM]
augh! yes, obama's better but does it strike anyone as strange that they forced CANADIAN KIDS to watch OBAMA'S inauguration at school? AHG they should be obsessing over CANADIAN affairs because we LIVE in CANADA. C.A.N.A.D.A. not the states. C.A.N.A.D.A. We are canadian and should STOP PUTTING PICTURES OF OBAMA ON T- SHIRTS AND SELLING THEM IN CANADIAN STORES! i hate politics!
btw, the song they played at his inauguration was written by the same guy who wrote the star wars and indiana jones theme songs. Neutral Laughing Very Happy Razz Smile Confused Shocked Rolling Eyes Embarrassed Very Happy
Alias   [May 25, 2009 at 03:59 PM]
Canada. My favorite place besides alaska.*sigh* I miss home. I miss my trailer *sob* *sob* Alright alias. pull yourself together. Ha ha! Fooled ya all. I was for mccain, so sad he lost *Sob* *sob* Shut up alias, just shut up! Ok, Go artemis! Yeah!
crazychick   [Jul 04, 2009 at 08:35 AM]
ive never been 2 canada.
kierisa12   [Jul 04, 2009 at 09:28 AM]
Yes! I'm so republican to! I'm glad I'm not the only one..


The pic is good, but I do NOT support Presidant Obama.. which is weird cuz he's technically my dad's boss now.. hm..
Hecate_Ravenblood   [Apr 23, 2010 at 03:30 PM]
He is not causcaision he is Irish and I'm rich and white and democratic
antihollyarty   [May 28, 2010 at 03:56 AM]
Okay...um...that was random.

Comment 2 to 19 of 19
Page: 1 - 2

Add your comment
Anonymous comments are not allowed here. Log in to post your comment