Click to view full size image

I'm sorry but you are going to DIE Minerva!

Well.. the title says it all!!!! wahaha!!! DIE MINERVA!! ARTY IS MINE!!!!!

Okay! I've finally colored it! I'm soo HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!

I'm not really good at coloring.. but i hope you ike it.....

I'm sorry.. its not um... nice to look at.. *sigh*

i kinda like the butterfly.....

Hope you can comment.....

Oh! Arty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please be mine!!!!

just kidding!!!!

h_t_starbg.png 03042007468.jpg i_m_sorry.jpg 25032007421.jpg 25032007427.jpg
Rate this file (Current rating : 4.1 / 5 with 20 votes)

Comment 1 to 18 of 196
Page: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11

MichaelM   [Mar 29, 2007 at 08:28 AM]
Great colouring! Even the background looks nice Laughing
artysbruja   [Mar 29, 2007 at 12:08 PM]
*second comment dance* I luv it! I agree, the butterfly is a nice touch.
artypoo   [Mar 29, 2007 at 12:59 PM]
*does the happy Minerva is dieing dance* YES I LOVE IT!!! LOVE IT! LOVE IT!!!!! YES U ROCK!!!!! Shocked Surprised Embarrassed Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy YEAH!! Sorry! Embarrassed
Arte-Miss   [Mar 29, 2007 at 01:17 PM]
Have you ever thought about drawing Holly? Great pic, btw, though I don't want Minerva to die.
laurenator   [Mar 29, 2007 at 03:36 PM]
me neither. I'd rather her be, like, only a character...maybe. Besides, I'm not an Arty/Holly shipper or anything. AWESOME pic tho!!!!!!!! Very Happy
HollyRocka   [Mar 29, 2007 at 05:00 PM]
Hey, this is one thing I've always wanted to know. Michael, are you an Arty/Holly shipper or what?? Great pic btw, DIE MINERVA! DAMN YOU! DAMN YOU TO THE FIREY DEPTHS OF HELL, YOU FRENCH TART!
iHaTeMiNeRvA-ArTyIsMiNe   [Mar 29, 2007 at 10:25 PM]
yessssssss great pic Very Happy
Celestial Angel   [Mar 30, 2007 at 03:53 AM]
beautiful coloring. absolutely fantastic.
cathrel   [Mar 30, 2007 at 03:02 PM]
thank you! Very Happy Very Happy Embarrassed
Nicole_artist   [Mar 30, 2007 at 11:26 PM]
DIE MINERVA, DIIIIIIIIIIIIEEEE!!! MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

I thought you liked Minerva cathrel.
cathrel   [Mar 31, 2007 at 06:02 PM]
I do! but i want her too DIE coz ARTY is MINE!!!!!!!! Razz Razz
artyfowl4evr   [Apr 01, 2007 at 12:10 AM]
I.HATE.MINERVA...!!!!!!!!!!!! Mad great pic its totally tru Very Happy
kingdom4me   [Apr 01, 2007 at 02:09 AM]
R U KIDDING IT"S FANTASTIC! THE IDEA ( that Minerva is going to die LOL EVILY ), THE DRAWING AND THE COLORS! Razz
Celestial Angel   [Apr 01, 2007 at 03:18 AM]
then hope that arty squeezes her to death Exclamation Very Happy
katya345b   [Apr 01, 2007 at 05:37 PM]
oh ya that would be just perfect Very Happy then arty would be mine all mine mwahahahaha Very Happy I love it its so frigin awsom u are like the best I swear u know who minerva kinda makes me think of in this pic is hermione granger in hp
extra short   [Apr 02, 2007 at 05:44 AM]
i don't acctually mind Minerva....please don't kill me! it's just that Arty and her make a cute couple....just like Trouble and Holly! oh god! how many offences is that?
one to everyone who hates Minerva

one to AH shippers

and two to both!
PhoenixStarr   [Apr 02, 2007 at 12:52 PM]
I agree with you, extra short. *hides from angry A/H shippers* Minerva and Arty DO make a cute couple, even though Minerva is a bit Mary Sue-ish. And Holly and Trouble are PERFECT!!! *runs away* I have got to find a better hiding place...
AF_roxz   [Apr 02, 2007 at 01:15 PM]
yup i've been saying that forever.. i dont mind minerva except she can be annoying as in the billy kong incident.. but then i dont know abt couples... i dont feel strongly for any coupling... watever eoin colfer thinks best i sup....
and can it be H and T caz T never had a big part in the books so him and H together is like all of a sudden. u kno?
but idk ... confused

Comment 1 to 18 of 196
Page: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11

Add your comment
Anonymous comments are not allowed here. Log in to post your comment