Click to view full size image

Me chatting with Holly, Minerva, and Artemis

Holly+Arty shippers beware. please comment.

steampunk_Holly_sent.png A_message_to_all_Arty+Holly_people.jpg chat.jpg Sprite.jpg artypg2_20.jpg
Rate this file (Current rating : 3.9 / 5 with 12 votes)

Comment 19 to 36 of 36
Page: 1 - 2

PiccoloPrincess101   [Apr 03, 2011 at 04:58 PM]
Wow... That was wonderful. XD
arty_*heart*   [Apr 03, 2011 at 11:30 PM]
LOL thats awesome and ive been thinking that for a long time Surprised
MissNikiFriday   [Apr 14, 2011 at 03:57 PM]
LMFAO XD awesonemess xD
Artyrules   [May 03, 2011 at 03:32 AM]
Holly + Arty 4eva! ...who's this minerva chick evry body talkes about? wait dont tell me, its a spoiler.
AND SHES 82!!!!!!!
artemisfowl5   [Jun 12, 2011 at 04:07 PM]
@Hecate_Ravenblood
82!? That's younger than Opal Koboi.
M. Fowl   [Jun 13, 2011 at 02:03 PM]
XD artemisfowl5 seriously you had to blurt that out I think we all know that but still XD
Love the drawing its funny and I liked it when you popped up Laughing
GoldenWolf   [Sep 08, 2011 at 10:52 PM]
i have to say good drawing but i cant see artemis and minerva. Neutral
Amber Root   [Sep 10, 2011 at 10:22 PM]
I liked the last part:

"Who are you?!?"

Lol! XD Now that was funny. Holly and Arty 4ever as well!!!! Die Minerva Die!!! Shocked Did I just say that?!? Minerva looked kinda like a tom boy to me, but Holly was awsome!!! XD Artemis looked like he's from NY. GO NY! Cool
Holls   [Oct 02, 2011 at 04:19 PM]
Wow, some of you guys are saying, "I can't see Artemis and Minerva together," when there are tons of A\M shippers on FG. Myself not included!!! I am a firm H\A shipper. Even so, this is hilarious Laughing
Unapproved comment   [Mar 03, 2012 at 12:38 AM]
Someone has posted a comment here. It will be visible after admin approval.
Fowlgirl   [May 19, 2012 at 12:50 AM]
epic! minerva, dont interfear with arty's life.
artyrocks11   [Aug 27, 2012 at 11:21 PM]
haha WHO ARE YOU?
epic also i do not hate minerva cuz she is smart i respect smart some of MY fairy intuition just doesnt like her IF u catch my drift
Wind23   [Mar 06, 2013 at 02:59 AM]
Im sorry but am I the only one that CANT read the comic????? Sad
HollyFowl1000024977   [Mar 08, 2013 at 03:15 PM]
No, Wind23 I couldn't read it either, so i had to save/enhance-or-watever to read it
shaadia   [Mar 17, 2013 at 10:31 AM]
DIE YOU D'ARVITTING LOSER MINERVA, ARTY AND HOLLY FOREVAAR!! YOU CAN FIND A REAL NERD TO STICK AROUND WITH IF YOU REALLY WANT TO SHOW OFF, BUT ARTY DOESN'T LIKE YOU SO JUST ACCEPT IT AND GO TO HELL!!! on the bright side, you who drew this is talented at graphic designing THOUGH STUPID DIALOG, IT IS ALL WRONG!!
HollyFowl1000024977   [Mar 21, 2013 at 10:10 PM]
... Eesh shaadia!! I agree with you but you didn't have to tell Minerva to go to the place below!!! Shocked although i'm completely with you, thats kinda taking it too far
shaadia   [Mar 22, 2013 at 01:06 AM]
okay okay! i'm sorry...but seriously, arty shtotuld say," who says i like minerva, and holly is just my friend!" yep, that's what he actually would say, right?
IšŸ’šCHIXVERBIL   [Nov 13, 2014 at 01:04 PM]
I thought everyone from fandoms likes exciting new things. Guess not. I mean what's more exciting than an elf/human relationship? Not to sound cliche or anything but it's meant to be on top of that. And btw what u said about their puberty doesn't really count considering Artemis was going through puberty when he met Minerva so yeah. U got nothin now. And your holly/trouble reasoning is just what u ship. Their not dating in the books now. Also, Minerva never once said a thing about liking Arty. So yeah. THIS IS WHY I CAN BE A LAWYER WHEN I GROW UP!!!!! Lol jk

Comment 19 to 36 of 36
Page: 1 - 2

Add your comment
Anonymous comments are not allowed here. Log in to post your comment