Click to view full size image

Foaly Bein' A Weirdo

Dis is FOALY as u can see... Yeah yeah I know what ur gonna say. "GEEZ ODETTA, HIS HINDQUARTERS SUCK!!!" Yeah we'll deal with it humans cuz I stopped caring after awhile my hand started to ache... I did dis in PAP history. "GEEZ ODETTA! PAY ATTENTION IN CLASS!!!" HAHAHA THAT'S REALLY FUNNY GUYEEEZ!!!!
Mah nonfangirl friends- yup we gotta check her into a mental hospital! Cmon Odetta, let's go get ice cream!
Odetta- YAAAAAAY

image~7.jpg image~6.jpg image~4.jpg image~1.jpg image~0.jpg
Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 1 votes)

Comment 1 to 1 of 1
Page: 1

IšŸ’šCHIXVERBIL   [Nov 20, 2014 at 10:58 AM]
Ok not sure what's wrong wish da camera... Eh it looks cool. Let's just say I did that on purpose. Oh yeah and when it says we'll it's supposed to say well
-TheSanePartOfOdetta

Comment 1 to 1 of 1
Page: 1

Add your comment
Anonymous comments are not allowed here. Log in to post your comment